Verzendingsinformatie

1. Wat is de levertijd van Peoples Webshop?

Bestel je vandaag voor 16.00 uur, dan ontvang je jouw bestelling de volgende werkdag. Zondag is geen afleverdag.

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op te halen bij Peoples Amsterdam West.

2. Hoeveel verzendkosten worden meegerekend?

Er worden geen verzendkosten bij uw bestelling meegerekend. Hier bij de Peoples Webshop wordt er gratis thuisbezorgd! Onze producten zijn te bestellen en worden bezorgd door heel Nederland.

3. Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met daarin de Track and Trace link. Via deze link kunt u de bestelling volgen.

4. Mijn ontvangen bestelling is beschadigd, wat nu?

Dit is niet ons bedoeling en vinden het heel vervelend. Neem contact op via webshop@peoples.nl en lossen wij het probleem graag voor u op!

Veelgestelde vragen

Wat voor betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen met IDEAL.

Kan ik mijn artikel(en) terugsturen?

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Let op, Uitgezonderd van herroepingsrecht voor consumenten zijn:

  • Headsets, Oordopjes, Koptelefoons, Filters, Tandenborstels, Scheerapparaten, Thermometers, Rijstkokers, Waterkokers, Kookplaten, Luchtfilters en andere hygiëne producten en/of producten met gezondheidsrisico waarvan de zegel na levering is verbroken.

Deze producten zijn uitgezonderd van herroepingsrecht en mogen niet worden geretourneerd. Heeft u een defect product ontvangen, neem dan z.s.m. contact met ons op via webshop@peoples.nl.
Meer info over retourneren.

Mijn bestelling heeft een sorteerfout, wat nu?

Helaas heeft er een sorteerfout plaatsgevonden bij de leverancier waardoor het pakket 2 tot 3 werkdagen vertraging heeft opgelopen.

Houd de track and trace link in de gaten om de levering te volgen.

Ik krijg geen bevestigingsmail(s)?

Het kan helaas gebeuren dat de bevestigingsmail in de spambox terecht komt. Kun je de mail ook daar niet vinden? Geen probleem!

In jouw account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Staat de status van de bestelling op “in behandeling”? Dan is de bestelling goed doorgekomen. Zodra deze verzonden en ontvangen is verandert deze status in “gereed”.

Winkelwagen

close
×