Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen voor de webshop van peoples

Wat voor betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen met IDEAL en PAY in3.

Kan ik mijn artikel(en) terugsturen?

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Let op, Uitgezonderd van herroepingsrecht voor consumenten zijn:

  • Headsets, Oordopjes, Koptelefoons, Filters, Tandenborstels, Scheerapparaten, Thermometers, Rijstkokers, Waterkokers, Kookplaten, Luchtfilters en andere hygiëne producten en/of producten met gezondheidsrisico waarvan de zegel na levering is verbroken.

Deze producten zijn uitgezonderd van herroepingsrecht en mogen niet worden geretourneerd. Heeft u een defect product ontvangen, neem dan z.s.m. contact met ons op via webshop@peoples.nl.
Meer info over retourneren.

Mijn bestelling heeft een sorteerfout, wat nu?

Helaas heeft er een sorteerfout plaatsgevonden bij de leverancier waardoor het pakket 2 tot 3 werkdagen vertraging heeft opgelopen.

Houd de track and trace link in de gaten om de levering te volgen.

Ik krijg geen bevestigingsmail(s)?

Het kan helaas gebeuren dat de bevestigingsmail in de spambox terecht komt. Kun je de mail ook daar niet vinden? Geen probleem!

In jouw account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Staat de status van de bestelling op “in behandeling”? Dan is de bestelling goed doorgekomen. Zodra deze verzonden en ontvangen is verandert deze status in “gereed”.

De waardering van www.peoples.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 64 reviews.